Komplexná správa registratúry – archivácia

V priestoroch DOCUGROUP Slovakia, s.r.o.

Odovzdaním registratúrnych záznamov (dokumentov) do správy našej spoločnosti končia klientovi starosti súvisiace s technickým, organizačným i personálnym zabezpečením registratúrneho strediska (archívu organizácie). Za splnenie zákonných podmienok uchovávania dokumentov sme zodpovední my.

Vďaka nášmu softvérovému vybaveniu a organizácii práce sa vyžiadané a zdigitalizované dokumenty v priebehu niekoľkých minút bezpečnou cestou ocitnú na monitoroch oprávnených osôb klienta.

V priestoroch klienta

Ak má klient registratúrne stredisko zriadené v zmysle platných predpisov, ale nemá dostatok času ani personálu na usporiadanie registratúrnych záznamov podľa registratúrneho plánu, na procesy súvisiace s vyraďovaním, na pravidelné preberanie z kancelárií, naši odborne fundovaní zamestnanci vykonajú túto prácu za neho vo veľmi krátkom čase.

Výsledkom bude registratúrne stredisko, v ktorom klient nájde hľadaný dokument za pár minút.

V bezplatnej cenovej ponuke detailne popíšeme navrhovaný proces preberania, uchovávania, vyžiadania, vyraďovania a bezpečnej likvidácie dokumentov.

Komplexná správa registratúry, vedenie registratúry a archivácia:

Profesionálne riešenia pre vašu dokumentáciu

Naše špecializované služby zahŕňajú nielen komplexnú správu registratúry a archiváciu, ale aj široké portfólio služieb v oblasti dokument managementu. Vyriešime za vás Vašu registratúru, správu a vedenie registratúry, ponúkame vám možnosť efektívne spracovávať, uchovávať a organizovať dokumenty v súlade s prísnymi normami a legislatívnymi požiadavkami .

Náš tím odborníkov sa zameriava na registratúru a archiváciu dokumentov a spisov s dôrazom na kvalitu a profesionálny prístup. Nestraťte sa v mori pojmov ako sú: registratúrne stredisko, registratúrne značky, registratúrny poriadok a plán, lehota uloženia, vyraďovanie či archivácia dokumentov. Zabezpečíme pre vás bezpečné a systematické uchovanie dokumentácie ako sú napríklad archivácia účtovných dokladov a archivácia mzdových dokumentov.

Naše služby archivácie a správy registratúry sú navrhnuté tak, aby boli na mieru šitým riešením pre vaše potreby správy dokumentov. Vďaka nášmu bezpečnému archívu dokumentov a prepracovanému spôsobu archivovania dokumentov máte istotu, že vaše dôležité záznamy budú vždy ľahko dostupné a bezpečne uložené.

Sme tu, aby sme vám poskytli komplexnú správu registratúry a archiváciu, ktoré budú plne vyhovovať vašim potrebám týkajúcim sa managementu dokumentov. Pre viac informácií o našich službách a tom, ako môžeme pomôcť vám alebo vašej organizácii, nás neváhajte kontaktovať.

Naše ďalšie služby:

Vypracovanie registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu



Spracovanie a archivovanie záznamov zaniknutých spoločností



Digitalizácia dokumentov



Poradenstvo



Prenájom Priestorov



Potrebujete pomoc ?

Kontaktujte nás pre konzultáciu alebo vypracovanie cenovej ponuky