Registratúrny plán (u inštitúcií štátnej správy, samosprávy a štátnym archívom vybraných komerčných spoločností aj registratúrny poriadok) je súčasťou interných smerníc pôvodcu a upravuje:
1. evidovanie, tvorbu, ukladanie, ochranu registratúrnych záznamov, prístup k registratúrnym záznamom a ich vyraďovanie,
2. personálne, priestorové a technické zabezpečenie správy registratúry,
3. úlohy a opis činností zamestnancov pôvodcu pri správe registratúry
Vďaka mnohoročným skúsenostiam, po krátkej konzultácii a poznaní organizačnej štruktúry pôvodcu, pripravíme optimálny návrh registratúrneho poriadku, resp. registratúrneho plánu.
Prevezmeme zodpovednosť za komunikáciu so štátnym archívom pri procese jeho schvaľovania.
Vykonáme školenia zamestnancov a podieľame sa na implementácii nových procesov u klienta.